Nova edició del Postgrau d'Economia i Finances per Advocats a l'Argentina

19 Marzo - 2015

La UPF Barcelona School of Management, conjuntament amb l'Institut de Recerca i Educació Econòmica (I+O) argentí, han presentat la segona edició del Postgrau d'Economia i Finances per Advocats, que començarà el proper mes d'abril a Buenos Aires. Aquest programa està orientat a professionals del Dret que desenvolupen la seva funció en el sector públic (Poder Executiu o Poder Judicial i Poder Legislatiu dels diferents nivells de l'Estat), en associacions i cambres empresarials relacionades a l'àmbit del Dret i en organitzacions privades que vulguin especialitzar-se en l'anàlisi econòmica i financer. L'objectiu és proporcionar als advocats els coneixements i eines pròpies de l'economia i les finances i ampliar, d'aquesta manera, el seu camp d'acció professional.

La presentació va tenir lloc a la Borsa de Comerç de Buenos Aires, coincidint amb l'acte de lliurament dels títols als 26 alumnes de la primera edició del Postgrau en Economia i Finances per Advocats. El programa, dirigit pel catedràtic de la UPF, Carles Murillo, ha comptat amb la presència de destacats professionals de l'advocacia argentina i destacats professors argentins i de la UPF.

La iniciativa compta amb el suport de la Cambra de Diputats de la Nació, de la Direcció nacional de Migracions i de la Comissió Nacional de Reglamentació del Transport, del Ministeri de l'Interior i Transport de la Nació, de l'Associació de Magistrats, i funcionaris de la Justícia Nacional i de la Borsa de Comerç de Buenos Aires.