Pierre-Gerlier Forest analitzarà les diferències i similituds entre Catalunya i El Quebec

El professor Pierre-Gerlier Forest, una de les autoritats més reconegudes internacionalment en àrees de política social tant al Canadà com als Estats Units, impartirà la conferència ‘IS QUEBEC EXPERIENCE RELEVANT TO CATALONIA? THE CASE OF SOCIAL POLICY el proper 19 de novembre a l’edifici Balmes de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra.  Pierre-Gerlier ha estat catedràtic de Ciències Polítiques de la Universitat del Laval del Quebec durant molts anys, sent un expert en els temes de la situació política i els moviments socials al Quebec i la seva relació amb el Canadà. Va ser president i director executiu de la Fundació Pierre Elliott Trudeau i ha assessorat molts governs, incloent el govern de la Generalitat de Catalunya. Ara és Catedràtic de Ciències Polítiques i Polítiques Públiques de la Johns Hopkins University i Director del Institute for Policy Studies. L’acte està organitzar conjuntament per la Johns Hopkins University y la Universitat Pompeu Fabra i tindrà lloc a l’auditori de l’IDEC-UPF a les 11.00 hores.