Jordi Brescó, ex alumne del Màster en Periodisme Polític Internacional, a 'Altaïr Magazine'

Altaïr Magazine, publicació històrica de les revistes de viatges, publica LA PETITE CEINTURE. El París salvatge, un reportatge de Jordi Brescó, alumne del Màster en Periodisme Polític Internacional de la promoció 2015. Jordi Brescó ens descobreix l’antiga línia de ferrocarril de dues vies que dóna la volta a París paral·lelament als bulevards exteriors. Les vies, que es van deixar d'utilitzar el 1934, estan ocupades avui dia per una naturalesa silvestre de gran diversitat i compta amb diversos trams oberts al públic.

Altaïr Magazine és el gran referent per a viatgers i curiosos de diferents cultures del món. Va néixer com a revista el 1991 i ha aconseguit fer front a la crisi reinventant-se en format digital, aprofitant les possibilitats que ofereixen el vídeo i les infografies, entre d'altres recursos. Continuant amb la seva tradició de dedicar números monogràfics a ciutats o territoris singulars, en aquesta ocasió Altaïr ens ofereix un ampli reportatge sobre aquest cinturó ferroviari que abraça París i desconegut per molts, i ho fa de la mà del periodista i màster en periodisme polític internacional, Jordi Brescó.

El Màster en Periodisme Polític Internacional de la UPF Barcelona School of Management és un programa de periodisme especialitzat dirigit pel professor Christopher Tulloch.