Google, TN Artear i l’UPF-IDEC imparteixen una jornada sobre Periodisme digital a l’Argentina

L'Institut d'Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra (UPF-IDEC), Google, TN Artear SA i l'I+E imparteixen conjuntament les jornades de Periodisme Digital a Buenos Aires. Aquesta formació pretén acostar als assistents les noves rutines i eines de treball que els professionals del periodisme tenen al seu abast, com ara el posicionament de notícies a Google, l'ús de les xarxes socials o el periodisme de dades. Les jornades compten amb ponents que són professionals del periodisme de llarga trajectòria, destacant la participació de membres de l'informatiu TN de Artear SA, el canal de notícies més vist a Argentina. Aquesta jornada ha estat codirigida per Joan Francesc Cánovas, professor de periodisme de la UPF i director del Màster en Direcció de Comunicació de l'UPF-IDEC.

Amb la voluntat d'oferir una formació de qualitat i lligada a les necessitats del periodisme actual de manera conjunta s'impartirà també un Postgrau en Periodisme Digital.