Pau Verrié, premiat per la seva trajectòria professional

La Xarxa d’Educació Contínua d’Amèrica Llatina i Europa (RECLA) ha premiat la trajectòria professional de Pau Verrié per la seva contribució a l’enfortiment i la consolidació de l’Educació Contínua. Pau Verrié ha estat director general de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra des de la seva creació, el 1993, fins al juliol de 2010.

El premi RECLA que ha reconegut la trajectòria professional de Pau Verrié és d’àmbit europeu. En l’àmbit llatinoamericà, el premi ha recaigut a Emelina Sarmiento de la Universidad del Norte (Barranquilla, Colòmbia). Aquests guardons han premiat també una iniciativa docent innovadora i un projecte de responsabilitat social, i tots dos han recaigut a la Universitat de Costa Rica.

Els premis es van lliurar per primer vegada el passat 11 d’octubre en el marc de la XVII Trobada Internacional de RECLA “Educació Contínua d’Alt Impacte”, que es va celebrar a la Universitat Blas Pascal de Còrdova (Argentina). Vídeo de la XVII Trobada Internacional RECLA.

Pau Verrié

Durant els 17 anys de direcció general de Pau Verrié a l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, 93.000 persones han participat en les activitats formatives, de les quals 27.000 han obtingut títols de màster o de postgrau. En conjunt, han estat 10.000 els participants estrangers en els programes desenvolupats tant a Barcelona com en els desenvolupats en altres països, i 20.000 els participants de programes per encàrrec d'empreses i institucions.

En aquest període, Pau Verrié ha representat l'IDEC Universitat Pompeu Fabra en diverses xarxes, tan nacionals com internacionals. Ha estat fundador i president de l'ACECU, xarxa catalana de formació contínua universitària, fundador i president de ForQ, associació catalana d'escoles de negocis i fundacions universitàries, fundador de la xarxa espanyola RUEPEP, membre de l'Steering Commitee de la xarxa europea EUCEN, fundador i membre del Comitè Executiu de la xarxa llatinoamericana RECLA i representant a EFMD, CLADEA i PRME. Actualment, Pau Verrié segueix a la Universitat Pompeu Fabra en un projecte vinculat al rectorat.