Participants del Màster en Creació de Videojocs de l'IDEC-UPF obtenen menció d'honor a l'Independent Games Festival de San Francisco

The Last Dance, un dels videojocs creats a la setena edició del Màster en Creació de Videojocs de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, ha obtingut menció d'honor en la present edició de l'Independent Games festival de San Francisco (EEUU) en la categoria d'estudiants. És la segona vegada que aquest certamen, considerat un dels més importants a nivell internacional, atorga una distinció a alumnes d'aquest Màster- l'única concedida en l'àmbit nacional- fet que representa un important reconeixement a nivell institucional.

The Last Dance, que també ha estat guardonat amb el premi al millor ?Concept Art? a la darrera edició del Festival ArtFutura, ha estat desenvolupat per Daniel Candil, Rafael González, Daniel Castellanos, Axel García, Pau Magrané i Carlos Rueda, tots participants de l'edició 2008-2009 del Màster en Creació de Videojocs de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

Web del videojoc The Last Dance:

www.thelastdancegame.com