El World Mediation Summit reuneix 200 mediadors professionals

La cimera mundial de mediació, World Mediation Summit, va reunir a Madrid prop de 200 mediadors de diferents països: Canadà, Regne Unit, USA, Austràlia, Itàlia, Colòmbia, Argentina, Xile, Alemanya, Egipte, Índia , Andorra i Espanya.

La UPF Barcelona School of Management va estar representat per Javier Wilhelm, codirector del Màster en Mediació Professional, en una taula sobre la formació dels mediadors en les universitats, sent l'única universitat catalana present.

En aquesta taula, Wilhelm va dissertar sobre les particularitats de la formació en mediació per a professionals que vénen d'altres camps professionals i va explicar el model de formació a través les classes impartides a Barcelona i les pràctiques professionals en diferents centres autoritzats.

La ponència va estar centrada en el model pedagògic d'acompanyament a l'alumne, en el desenvolupament d'un nou rol professional, les pràctiques en centres públics i privats de mediació, on els futurs mediadors poden compartir casos reals de gestió de conflictes i el suport als alumnes perquè puguin desenvolupar programes i projectes tutoritzats i acompanyats pel professorat del màster perquè, en sortir de la formació, puguin inserir-se professionalment en el món laboral.