El Màster en Comunicació Política visita el Parlament Europeu

Els alumnes del Màster en Comunicació Política i Institucional de l’ UPF-IDEC i el seu director, Toni Aira, s’han desplaçat aquesta setmana a Brussel·les per visitar el Parlament Europeu i reunir-se amb algunes de les autoritats institucionals per tal de parlar i descobrir el funcionament dels departaments de comunicació de les més altes institucions europees. ‘Aquest és un màster cent per cent professionalitza-ho, per això a més de la base teòrica, volem que els participants tinguin l’oportunitat d’entrar en contacte i conèixer de primera ma les institucions i els responsables de comunicació política al més alt nivell’, explica Toni Aira.

Els alumnes han tingut l’oportunitat de parlar amb el portaveu del Parlament Europeu, Jaume Duch, i alguns eurodiputats com Ernest Maragall. Els grups de pressió, la transparència política comunitària, el paper de les xarxes socials, la relació amb els corresponsals internacionals son alguns dels temes que s’han tractat durant les trobades.

Els alumnes també tenen previst visitar en breu el Parlament de Catalunya, la Generalitat i l’Ajuntament de Barcelona, on es reuniran amb els responsables dels gabinets de comunicació d’aquestes institucions, així com alguns dels assessors polítics (spin doctors).