El Fons per a l'Educació de Paraguai fitxa una ex alumna del Màster en Polítiques Públiques i Socials

El Fons per a l'Excel·lència de l'Educació i la Investigació del Paraguai ha fitxat com a directora executiva Carmen Liliana Romero, ex alumna del Màster en Polítiques Públiques i Socials de l'UPF-IDEC. Romero és arquitecta per la Universitat Nacional d'Asunción (UNA) i Tècnica en Planificació Estratègica Participativa (IULA-CELCADEL) i va ser seleccionada a través d'un concurs d'oposició, mèrits i aptituds, realitzada per una empresa i consultora especialitzada en selecció de recursos humans.
De la seva experiència laboral destaca el fet d'haver treballat, entre el 2004 i el 2013, a Alter Vida-Gestió Ambiental (GEAM)  i el 2004 va estar en el Ministeri d'Hisenda, com a coordinadora interina i assistent tècnica de la Unitat de Transparència i Participació Ciutadana.

El Màster en Polítiques Públiques i Socials es desenvolupa en el UPF-IDEC en col·laboració amb la Johns Hopkins University i és un dels més prestigiosos d'Europa.