Oriol Amat i Pilar Lloret presenten el llibre ‘Avançant’ amb una taula rodona sobre èxits empresarials

No és fàcil crear una empresa, i menys encara aconseguir que sobrevisqui i creixi a mesura que passen els anys. Per avançar, les empreses han d’anar prenent decisions que els permetin trobar i ampliar el seu lloc al mercat.

Precisament aquest és l’objectiu principal del llibre Avançant. Com ho fan les millors organitzacions d’Oriol Amat i Pilar Lloret: exposar els factors clau que afavoreixen a que l’èxit d’una empresa es mantingui al llarg dels anys.

I res millor per explicar-ho que amb casos pràctics. Per això, l’acte de presentació del seu llibre l’acompanyaran d’una taula rodona on quatre empreses d’èxit catalanes explicaran el seu cas. Concretament, assistiran l’Àrea de Guissona, Bon Preu, General Lab i Metalquimia.

L’acte tindrà lloc el proper dia 11 de febrer a l’auditori de l’IDEC-UPF a les 19.00 hores i comptarà amb l’assistència també de la directora general de la Fundació Privada Institut d’Educació Contínua-UPF, Carme Martinell, i el catedràtic Josep Francesc Valls. Precisament, el professor Valls serà l’encarregat de moderar la taula rodona que comptarà amb Jaume Alsina, president del Grup Alimentari Guissona; Joan Font, president del Grup Bon Preu; Josep Ignasi Hornos, director general de General Lab; i Josep Lagares, director de Metalquimia. Hi seran també els autors del llibre, Oriol Amat i Pilar Lloret.

La xerrada versarà sobre la presa de decisió de les empreses en els darrers anys, la seva evolució, factors clau del seu èxit i la seva visió del futur.

L’acte està organitzat per la Barcelona School of Management i la UPF Business Shuttle.

Cal confirmar assistència aquí.