Olivia de Miguel va participar en les jornades celebrades a La Casa del Traductor de Tarassona

Olivia de Miguel, directora del Màster en Traducció Literària i Audiovisual, va participar en les Jornades de Traducció Literària i Procés Editorial que es van celebrar del 17 al 19 de juny a la Casa del Traductor de Tarassona. Organitzat per ACET i la Casa del Traductor de Tarassona,  van comptar amb la participació de professionals i estudiants universitaris, a més dels ponents.

“No me cuentes cuentos. Los subgéneros narrativos”  ha estat la temàtica de les jornades d'aquesta edició.  Es van impartir tallers de traducció anglès-espanyol, de traducció de novel·la gràfica i de correcció de textos, entre d’ altres.

Es pot veure la  notícia completa publicada al diari Heraldo aquí.