Obertes les inscripcions de la 2ª edició del MOOC Finances per ‘No Financers’

Més de 18.000 inscrits avalen el MOOC de finances per no financers que organitza la UPF Barcelona School of Management. Amb l’ èxit obtingut de la primera edició, els organitzadors engeguen de nou el curs aquest proper 8 de febrer. Un curs gratuït obert a tothom amb la finalitat d'oferir a tots els participants continguts per comprendre la informació comptable i financera pròpia de les empreses i les entitats públiques.
El curs, impartit pel professor Xavier Puig, professor del departament d’economia i empresa de la UPF i director de programes de banca i finances, pretén oferir coneixements suficients per realitzar una lectura crítica dels estats financers d’una entitat. Cal remarcar que no és un programa de comptabilitat.
Amb aquest programa en obert, la UPF Barcelona School of Management segueix apostant per els MOOC per facilitar la difusió coneixement usant les noves tecnologies. El curs és totalment gratuït i dura 8 setmanes. Cada setmana s’obra un mòdul dels 8 que té el curs i cada participant decideix i marca el seu ritme d’aprenentatge.
Quin certificat puc obtenir?
Hi ha dos tipus de certificats, un de gratuït que s'obté en superar el 75% del programa i un altre de pagament que es pot aconseguir un cop superat el 100% del programa. Els dos certificats són expedits per MiríadaX i en cap cas el fet de superar aquest programa permet convalidar les assignatures de qualsevol altre programa de la UPF Barcelona School of Management.

Inscripcions: MOOC Finances per no Financers