El New York Times es fixa amb el paper “The end of history illusion’ del professor Jordi Quoidbach

El New York Times ha publicat l’article Saving for Bucket List That’s Likely to Evolve in Years Before Retirement, una reflexió sobre el comportament humà en la planificació de la jubilació i els canvis que experimenten les persones envers les preferències i valors. L'article cita al professor de la UPF, Jordi Quoidbach, i el seu paper ‘The end of history illusion’  que va analitzar la personalitat, valors i preferències de 19.000 persones de diferents edats.

Jordi Quoidbach és Professor Associat al Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra. Té un doctorat de la Universitat de Lieja, Bèlgica. La seva recerca ha estat publicada en revistes com Science, Behavioral and Brain Sciences, Psychological Science, i mitjans de comunicació destacats com CNN, BBC i The New York Times. Quoidbach ha escrit diversos llibres i imparteix classes de Business Negotiations i Managing Happiness a l’escola de Negocis de la Pompeu Fabra, la UPF Barcelona School of Management.