La UPF Barcelona School of Management presenta al Saló Futura les novetats en formació de màsters i postgraus

Un Executive MBA personalitzat i customitzat a mida per cada perfil d’estudiant, un Màster en Urban Management per capacitar professionals innovadors que vulguin treballar en dissenyar i transformar les ciutats del  futur; un Postgrau per professionalitzar els càrrecs de consellers d’Administració de les empreses i un que ajudi a les empreses i organitzacions a entrar de ple en el món digital, no només en l’àmbit de la comunicació sinó de manera integral, des del seu funcionament operatiu fins a la mateixa missió, valors i models de negoci presents i futurs (Postgrau en transformació digital de les organitzacions).

Aquestes són les principals novetats en oferta formativa que presenta aquest any al Saló Futura la UPF Barcelona School of Management, l'escola de management de la Universitat Pompeu Fabra. A la UPF Barcelona School of Management s'hi imparteixen màsters i postgraus especialitzats dirigits per professorat de la Universitat Pompeu Fabra, reconegut acadèmicament als principals rànquings internacionals, i per professionals d'empreses líder i autoritats públiques. Aquest balanç entre acadèmics i professionals de la indústria fa real la soldadura entre universitat i empresa. ‘La riquesa i diversitat de les diferents àrees de coneixement de la UPF es trasllada també a la UPF Barcelona School of Management. Això fa que la seva oferta de programes sigui més àmplia i diversa del que esdevé habitual a una escola de management, un fet que nosaltres hem convertit en un valor en la nostra aposta per la transdisciplinarietat i la interconnexió de les diferents disciplines i la nostra particular perspectiva del management’, explica el degà de la institució, Daniel Serra de la Figuera.

La UPF Barcelona School of Management defensa el management com un recurs essencial en el desenvolupament de qualsevol professió, no només vinculat al món de l'empresa o a les funcions directives. Aquesta filosofia li permet oferir una proposta educativa diferenciada i multidisciplinar, adaptable a les necessitats de cada estudiant.

NOVETATS                                                                                                     -

Executive MBA personalitzat
La personalització, el mentoring i el projecte personal és l'aposta d'aquest programa que ha estat redissenyat i reformulat per tal de presentar una proposta de valor innovadora i diferenciada en el mercat dels MBA. Aquest programa proposa adaptar els seus continguts al projecte personal o corporatiu de cadascun dels seus participants. Així, el projecte serà l'eix vertebrador del procés d'aprenentatge i l'ajudarà a desenvolupar aptituds d'anàlisi, diagnòstic i competències pròpies per a la Direcció d'empresa però alhora el formarà resolent el seu repte personal ja sigui un pla d'empresa, obrir una nova via de negoci o un procés d'internacionalització.

Master in Urban Management
Com seran les ciutats del futur? Com es dissenyaran tenint en compte que la piràmide de població evidencia una societat europea cada vegada més envellida? Com serà el transport públic? Aquest màster especialitzat en gestió urbana, Master in Urban Management, té per objectiu capacitar professionals innovadors perquè treballin per resoldre totes aquestes qüestions. És a dir, en dissenyar i transformar les ciutats del futur. El màster, d'un any de durada, s'impartirà en anglès i vol atraure Barcelona estudiants i joves professionals de tot el món, interessats en treballar en els futurs desafiaments urbans.

Postgrau en Governança dels Consells d'Administració
El Consell d'Administració és la peça clau dins el sistema de govern de l'empresa. Avui en dia no només les empreses de l'IBEX 35, Bancs i organitzacions públiques i privades requereixen aquest organisme. També empreses familiars i pimes opten per tenir un consell d'administració útil conformat per directius -de la família i externs- i consellers independents professionals que s'ocupen del bon funcionament de la companyia a curt i llarg termini. Les noves exigències legals dels consells d'administració posen de manifest la necessitat d'una major professionalització dels càrrecs.

Postgrau en Transformació digital de les organitzacions
La cultura digital ja fa temps que està transformant l'economia, la política, el periodisme o l'educació, entre altres àmbits. Els canvis es produeixen en la societat de forma transversal i afecten les organitzacions en el seu conjunt i els individus en el seu paper de ciutadans i professionals. L'objectiu del programa és formar professionals i directius en el nou paradigma digital que afecta ja de ple a les organitzacions en el seu funcionament operatiu i especialment en la missió, els valors i els models de negoci presents i futurs. Es tracta de millorar les competències per liderar la transformació digital i situar les diferents organitzacions com a agents actius i rellevants del canvi en què està immersa la societat.

Executive Course de Direcció Estratègica del Talent
MANUM Consulting Group i la UPF Barcelona School of Management s'han unit per impartir aquest programa amb l'objectiu d’explicar el paper del Talent Management dins de departaments de Recursos Humans i les organitzacions. Es tracta d'entendre com alinear el desenvolupament del talent als objectius estratègics de l'organització, identificar mètodes per planificar la plantilla de manera estratègica (Strategic Workforce Planning) i descobrir com això millora el compromís i la retenció d'empleats i l'avaluació de les necessitats individuals, grupals i organitzacionals del desenvolupament del talent.