Noves sessions del programa de continuïtat per als antics alumnes

L\'Associació d\'Antics Alumnes de l\'IDEC va organitzar aquest darrer període tres sessions en el marc del seu programa de continuïtat per promoure la formació contínua entre els seus associats. El 13 de maig va intervenir la directora general de Port Aventura, Mercedes de Pablo, que va presentar les claus estratègiques de la gestió d\'aquesta empresa i els reptes de futur. El 27 de maig, Josep Maria Vilaseca, antic alumne MBA va abordar un dels aspectes de la salut laboral més rellevants del moment: la gestió de l\'estrès. La darrera sessió d\'aquest curs acadèmic va ser a càrrec de Mar Hormigo, directora de RRHH de Laboratoris Uriach, i Jaume Lladó, soci director de Chris Alignment, que van introduir els participants en l\'art de conciliar la vida laboral i familiar.