Noves activitats del Programa de Continuïtat

El programa de continuïtat de l\'Associació d\'Antics Alumnes continua la seva intensa activitat. Durant aquesta primera part de l\'any s\'han realitzat quatre conferències . El 6 de febrer vam tenir l\'oportunitat d\'escoltar Anders Alcayaga, consultor xilè expert en habilitats directives, sota el títol \"Clear thinking executives: detección de anomalias en los procesos de decisión de los directivos\". \"Els reptes de la Bioregió\" va ser el tema central de la conferència del dia 11 de març, i va comptar amb Montserrat Vendrell, directora general de la BioRegió. Les conferències d\'abril s\'han centrat en dos col?lectius concrets, la dona i els expatriats. El 3 d\'abril Miquel Bonet, conseller delegat del Grupo Select, autor del llibre ¡Búscate la vida! i coautor de ¡Qué estrés!, va pronunciar una conferència sobre \"La situació actual de la dona en el mercat laboral\". D\'altra banda, \"Expatriats, treballar fora i tornar\", va ser el tema central de l\'acte del 15 d\'abril, amb la col?laboració de Jordi Casas, director d?organització i RRHH d\'Hemeretik.