Nova edició de l'Advanced Health Leadership Forum

Entre el 13 i el 30 de juliol va tenir lloc a la seu de l?IDEC l?Advanced Health Leadership Forum, organitzat conjuntament per la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat de Califòrnia a Berkeley. El programa és una titulació internacional, focalitzada en les claus de la política i la gestió sanitària que va ser fundat per la School of Public Health de la universitat de Berkeley i pel Centre de Recerca en Economia i Salut (CRES) de la Universitat Pompeu Fabra. Al seminari del passat juliol hi van assistir polítics i responsables executius de serveis sanitaris d?organitzacions, institucions i empreses de diversos països com Austràlia, Brasil, Bulgària, Estat Units, Filipines, Ghana, Holanda, Índia, Itàlia, Malàsia, Nigèria, Sudàfrica i Espanya. Les properes edicions tindran lloc a San Francisco (gener 2008) i a Cambridge (juny 2008).