Nou Postgrau en Fiscalitat a Andorra

El passat 7 de novembre es va signar un acord de col·laboració entre la Universitat d’Andorra, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d'Andorra i la Barcelona School of Management -Universitat Pompeu Fabra per a la posada en marxa d'un Postgrau en Fiscalitat. El nou programa s'adequa a la realitat andorrana i dóna resposta a les demandes manifestades per diversos col·lectius professionals en aquest àmbit, atesa la situació de desenvolupament de la normativa fiscal que està vivint el país andorrà.

El Programa de postgrau en Fiscalitat té una càrrega de 30 crèdits europeus que es desenvolupen de gener a desembre del 2013, els divendres a la tarda i els dissabtes al matí. El preu del curs és de 3.330,00 € i la matrícula està oberta fins al 14 de desembre del 2012. En el disseny d'aquest programa hi ha participat també el Col·legi d'Advocats d'Andorra.

Formulari de preinscripció