Nou Màster d'Auditoria i Desenvolupament Directiu per a professionals de Deloitte

1 Enero - 2010

El passat 29 de setembre es va presentar el primer Màster d\'Auditoria i Desenvolupament Directiu per a professionals de Deloitte organitzat conjuntament entre aquesta companyia, l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra i quatre institucions acadèmiques més de la resta d\'Espanya: la Universitat Pontifícia de Comillas, la Universitat Politècnica de València, la Deusto Business School, i l\'ETEA. Aquest projecte permetrà a 300 universitaris que en els últims mesos s\'han incorporat a l\'empresa de tenir l\'oportunitat de complementar la formació que Deloitte ja imparteix en àrees de gestió d\'empreses i d\'habilitats personals. Cada universitat col·laboradora en el projecte gestionarà la formació en el seu àmbit geogràfic. L\'objectiu és que aquest programa s\'iniciï anualment per atraure i retenir les noves incorporacions a Deloitte.

Amb aquesta iniciativa, l\'IDEC demostra la consolidació i el prestigi de la seva línia de formació in-company. A través d\'aquest servei, l\'IDEC dissenya programes a mida íntimament lligats a l\'estratègia de l\'empresa i dissenyats juntament amb ella per adaptar-los als seus objectius.