El festival 'Movistar-LiveSoundtracks' se celebrarà el 24 i 25 d'abril al MACBA

El festival Movistar-LiveSoundtracks, creat per Anna Mastrolitto i Julia González, dues alumnes del Postgrau en Gestió del Negoci Global de la Música de l'UPF-IDEC, se celebrarà el 24 i 25 d'abril al Convent dels Àngels (MACBA) de Barcelona. El festival compta amb el suport de Movistar després de guanyar l'última edició del concurs Artsy-Movistar, dedicat a impulsar la creació de festivals i iniciatives culturals a Catalunya. LiveSoundtracks és un festival interdisciplinari que té com a punt de partida el cinema amb la música en directe. Els músics trien les seves pel·lícules favorites, creen una banda sonora original i l'interpreten en directe, un format innovador que proposa una manera diferent de viure el cinema, tal com van explicar les seves creadores.

La programació inclou, de moment, els següents artistes:

ALPPINE: 'Vídeo Diarios', 'Actitude', 'Somos nosotros' y 'Cuatro caminos' de Diego Delgado (2003-2004)
BRUNETTO & XARLENE: 'Reinventing Alice' (1988)
CRISTIAN DE SUCRE: ‘Sistema Natura’ (2015)
EMILIANO ZELADA: 'The stone cut'.
ENSEMBLE ECONOMIQUE: ‘Dreams’ de Akira Kurosawa (1990)
FRANCESCA BANCHELLI: 'A precious stone'.
JAIME L. PANTALEÓN: ‘La noche de los muertos vivientes’ de George A. Romero (1968)
LENA WILLIKENS: 'TBC Movie'
SARA FONTÁN: ‘La Jetée’ de Chris Marker (1962)
SHINKIRO: 'Sans Soleil' de Chris Marker (1983)