Moorad Choudhry parlarà de l'impacte de l'acord de Basilea III en els bancs de la zona euro

El professor Moorad Choudhry, autor de llibre The Principles of Banking (John Wiley & Sons 2012), impartirà el proper 9 de febrer una conferència a la Universitat Pompeu Fabra on analitzarà l'impacte de l'acord internacional Basilea III sobre els bancs de la zona euro.
Moorad Choudhry té una àmplia experiència en banca d'inversió i mercats financers. Ha format part de la tresoreria d'alguns dels bancs europeus i internacionals més prestigiosos com Royal Bank of Scotland, Europe Arab Bank, KBC Financial Products o JPMorgan Chase, entre d'altres.

Com a expert i analista econòmic i financer, col·labora freqüentment amb els mitjans britànics en qüestions com la unió monetària, la crisi econòmica europea o l'evolució dels mercats financers.

L'estratègia bancària del futur: l'impacte de Basilea III i la competència és el títol de la conferència que impartirà pels alumnes dels Masters of Science de la UPF Barcelona School of Management i que coordinarà el professor Albert Banal-Estanol, director del Màster of Science in Finance and Banking. La conferència se centrarà en l'impacte de Basilea III i la CRDIV en el model de negoci dels bancs de la zona euro, i la forma en què aquests hauran de respondre i la seva estratègia a mig termini.