El MOOC 'Finances per a No Financers' supera els 10.000 participants inscrits

En tan sols tres setmanes, el MOOC ‘Finances per a No Financers’ de la Universitat Pompeu Fabra ja ha superat els 10.000 participants inscrits. El curs s'inicia el proper 6 d'abril en obert i onlínia, té dos mesos de durada i està impartit per Xavier Puig, professor del departament d'Economia i Empresa de la UPF i director de programes de Banca i Finances a la UPF Barcelona School of Management. El nombre de participants inscrits constata l'alt interès que té un curs d'aquestes característiques, adreçat a persones de qualsevol àmbit sense necessitat de pertànyer a l'àrea de les finances i impartit per la UPF des del seu Departament d'Economia i Empresa.

No és un curs de comptabilitat. És un curs que oferirà els coneixements suficients perquè els participants puguin realitzar una lectura crítica dels estats financers d'una entitat partint de zero.

A partir de diversos vídeos s'introduirà als participants en els aspectes clau de creació d'una empresa i s'explicaran els conceptes bàsics de balanç inicial, compte de resultats, anàlisi de tresoreria i de rendibilitat i viabilitat econòmica.

No cal tenir coneixements previs per a realitzar el curs. L'objectiu del programa és aprendre a llegir i interpretar la informació, saber si a l'empresa li falta liquiditat, si té problemes d'endeutament, si el flux de caixa és suficient, etc. i, en base a això, realitzar una correcta presa de decisions.

Inscripció gratuïta a ‘Finances per a No Financers’