Per què tothom vol participar en la propera pel·lícula de Neus Ballús?

• Els missatges públics d'Ainhoa Arbizu, Aina Clotet, Ana Boadas, Begoña Grigelmo i Oscar Dalmau compten ja amb 100.000 reproduccions a facebook i youtube
• Tots ells es queixen a la guanyadora de 4 Gaudís perquè no els hi ha demanat de participar en el seu pròxim projecte tot i que van ser universitaris a la UPF

Per què l'actriu Aina Clotet o periodistes com Ainhoa Arbizu, Ana Boadas o Begoña Grigelmo demanen sortir a la propera pel·lícula de la cineasta Neus Ballús? Per què es mostra tan enfadat el carismàtic presentador d’El gran dictat (Tv3) i imitador a La competència (RAC1), Oscar Dalmau? Saps de què va i per què estan tan indignats pel fet que no els hagin trucat?

Aquesta setmana han aparegut a les xarxes socials missatges de diferents persones, algunes d'elles cares conegudes, dirigits a la cineasta Neus Ballús (La Plaga. 4 premis Gaudí i una menció als Goya)  on expressaven el seu desig de participar en el seu proper projecte, Amb títol, un documental interactiu que vol reflexionar sobre l’experiència que té en les persones i la societat el pas per la universitat.

El documental s'estrena el proper 25 de novembre en un acte públic a les 20.00 hores al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) i és un projecte interactiu, produït per la Universitat Pompeu Fabra i Televisió de Catalunya. Per descomptat, el càsting està tancat fa mesos i tots els protagonistes són persones anònimes.

Ainhoa Arbizu, Aina Clotet, Ana Boadas, Begoña Grigelmo, Oscar Dalmau i Enric Verdaguer, entre d’altres, han estat alumnes de la Universitat Pompeu Fabra i amb els seus missatges han volgut col·laborar, de forma divertida i misteriosa, en la difusió de l'estrena. Als seus vídeos sobre anècdotes, oferiments, queixes i algun que altre ‘mal rotllo’ s'han sumat altres estudiants de forma espontània. La campanya compta ja amb més de 100.000 reproduccions a facebook i youtube amb el hashtag #JoTambéTincTítol.