Les millors Thesis dels Masters of Science 2015/16

La UPF Barcelona School of Management ha donat a conèixer les millors tesis dels alumnes que han cursat un Master of Science en el curs acadèmic 2015/2016 en les diferents àrees de coneixement que s’imparteixen: Banca i Finances, Negocis Internacionals i Management en les seves especialitzacions de Business Analytics, Entrepreneurship, IT i Marketing.

Els estudiants premiats aquest any han estat:

• Master of Science in Corporate Finance and Banking 2015/2016
    • Gregory Weisskopf – Capital Structure and its Determinants of U.S. Health Care Companies Over the Financial Crisis
  • Master of Science in International Business 2015/2016
    • Fahim Abdin, Anna Fajardo, Jennifer Prudencio– Expansion of Disneyland to Brazil
  • Master of Science in Management and Specializations 2015/2016
    • Sophie Halls - Differing Perceptions of Gender Stereotype Violations by Men and Women Expressing a Feminist Identity
    • Marta Sole - The Globalization of Israeli Startups through Cross-border Investments
    • Eric Luna - Hiding Behind a Lie: An Analysis of Competitive Balance And It’s Effect on NBA Team Valuations
  • Master of Science in ICT Strategic Management 2014/2015
    • Sparsh Verma – Business Plan: Eventvisum
    • Sabina Sarbu – Wapa Case Study

Els Masters of Science de la UPF Barcelona School of Management tenen com objectiu formar estudiants acabats de graduar i joves professionals per al management del segle XXI. Aquests programes full time, impartits 100% en anglès, basen la seva metodologia d'aprenentatge en l'anàlisi de les diferents àrees de coneixement empresarial a través de dades objectives. La seva missió: capacitar-te per gestionar qualsevol tipus de negoci a partir d'un enfocament internacional.