Melissa Mercadal i la seva relació amb la musicoteràpia

Melissa Mercadal, musicoterapeuta i directora del Màster en Musicoteràpia ofert per l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra juntament amb la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-Universitat Ramon Llull, va ser entrevistada per Cecilia Barrios, musicoterapeuta, publicista i directora de diversos portals i material multimèdia dedicats a la formació i als serveis de musicoteràpia a tot Espanya.

Cecilia Barrios, directora del portal lamusicoterapia.com, un portal amb una gran influència en musicoteràpia i amb una filosofia que es basa en la col·laboració, en la suma de coneixements i en la lliure participació de tots els professionals, estudiants i usuaris interessats en la musicoteràpia i altres teràpies complementàries, va mantenir una entrevista amb la investigadora, professora i musicoterapeuta.

Melissa Mercadal ens va oferir una breu pinzellada de la seva trajectòria professional, de la seva recerca com a musicoterapeuta, del perquè s’ha especialitzat en musicoteràpia, tercera edat i demències, així com de les publicacions que té sobre el tema. Ens va parlar del llibre Manual de musicoterapia en geriatría y demencias, que ha escrit amb una "col·lega", i va aprofitar per informar-nos que actualment treballa en un altre llibre sobre música, musicoteràpia i discapacitat.

Llegir més sobre l'entrevista