Javier Wilhelm, entre els mediadors més influents a Hispanoamèrica el 2017

6 Febrero - 2018

El Fòrum Internacional de Mediadors Professionals (FIMEP) ha fet públics els mediadors i mediadores més influents a Hispanoamèrica el 2017, segons una investigació realitzada a partir de diferents paràmetres de participació i difusió online. En aquesta investigació s'ha analitzat la capacitat de generar opinió en xarxes socials, l'abast potencial de l'audiència i el nivell de participació en la conversa generada, entre d'altres aspectes.

Entre els 15 mediadors més influents en 2017 en parla hispana figura Javier Wilhelm, mediador professional i director del Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management. La llista ha estat difosa per la Universitat Loyola Andalusia de Sevilla, seu del Fòrum Internacional de Mediadors Professionals, associació sense ànim de lucre que serveix als interessos dels mediadors professionals de qualsevol àmbit disciplinari i territorial i que ha estat reconegut a les Nacions Unides com entitat d'Impacte Acadèmic.

Wilhelm s'ha mostrat molt sorprès i satisfet per figurar en aquesta llista de mediadors més influents i reconeix que, des dels seus inicis com a mediador professional, ha valorat el paper que els mitjans de comunicació i les xarxes socials tenen en la societat i la seva capacitat per donar a conèixer la mediació i convertir-la en un instrument d'ús habitual entre les persones. D'aquí la seva habitual participació en jornades, esdeveniments, conferències sobre mediació i la seva col·laboració en diferents mitjans de comunicació.