Medalla de la UPF per Pau Verrié, ex director general de l’IDEC

Pau Verrié va rebre la Medalla de la UPF en agraïment a la seva contribució a la creació, l'any 1993, de l'Institut d'Educació Contínua (IDEC-UPF). L’acte de lliurement va tenir lloc el passat 20 de desembre, durant l’acte de celebració de les festes de Nadal, i va ser presidit pel Rector de la UPF, Josep Joan Moreso. Pau Verrié va ser director general de l’IDEC des de 1993 fins al 2010 i contribuir a consolidar la institució com un dels referents en formació contínua al nostre país.

La Medalla de la UPF es va lliurar, també, a Josep Fontana, fundador l'any 1990 de l'Institut Universitari d'Història Jaume Vicens i Vives, al qual va donar la seva biblioteca particular, d'incalculable valor bibliogràfic; Jordi Pericot, professor dels Estudis de Comunicació Audiovisual des del 1992, i que va ocupar diferents càrrecs institucionals; i Enric Satué, professor dels Estudis de Periodisme entre els anys 1993 i 2012 i creador l'any 1990 de la marca originària de la UPF, un disseny que ha representat encertadament el projecte d'excel·lència i modernitat de la Universitat.

El passat octubre, la Xarxa d’Educació Contínua d’Amèrica Llatina i Europa (RECLA) va premiar també la trajectòria professional de Pau Verrié per la seva contribució a l’enfortiment i la consolidació de l’Educació Contínua. El premi es va lliurar en el marc de la XVII Trobada Internacional de RECLA “Educació Contínua d’Alt Impacte”, que es va celebrar a la Universitat Blas Pascal de Còrdova (Argentina). Vídeo de la XVII Trobada Internacional RECLA.