Alumnes del MBA de Xile es fixen en els nous models de negoci de Venté Priveé, Woman Secret, ByHours i Lékué

• La UPF Barcelona School of Management també els brinda l'oportunitat de visitar grans empreses com SEAT, DAMM, el FC Barcelona, Ogilvy i KernPharma.

La UPF Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra ha rebut aquesta setmana als alumnes del MBA de doble grau de Xile, programa de doble titulació impartit conjuntament per la Universitat Diego Portales i la Universitat Pompeu Fabra. Els alumnes faran una estada de deu dies a Barcelona, conduïda pel director del programa Jordi de Falguera, amb classes específiques i activitats acadèmiques i de negocis que tenen com a objectiu principal consolidar els seus coneixements i donar a conèixer algunes de les empreses més representatives del teixit econòmic de Catalunya i la Unió Europea.

Durant la seva estada a Barcelona, els alumnes reben també algunes masterclass impartides per reconeguts professors de la Universitat Pompeu Fabra com Oriol Amat, Carles Murillo, Xavier Puig, Maria Pilar Medina i Agnès Rovira qui els parlaran de models de negoci, anàlisi econòmica, negocis internacionals, comunicació, branding i sport management. A més, tenen sessions de simulació de negocis a càrrec de Susana Domingo, de la Unitat d'Innovació UPF Business Shuttle, i tindran l'oportunitat de comptar amb sessions de treball amb els directors generals d'empreses com Venté Priveé, Woman Secret, ByHours i Lékué qui els explicaran el model de negoci de cadascuna d'aquestes empreses. Així mateix, antics alumnes del MBA de la Pompeu Fabra els explicaran també els seus projectes emprenedors: Manel Martínez de GrabaSport i Albert Mascarell d'Ascidea.

Finalment, també tenen previst visitar i conèixer de prop grans empreses ja plenament consolidades com SEAT, DAMM, el FC Barcelona, Ogilvy i KernPharma.

Es tracta d'una oportunitat única pels alumnes del MBA de la Universitat Diego Portales de Xile de conèixer l'entorn polític, econòmic i social de Catalunya i Europa i tenir major coneixement de l'empresa, l'organització i la indústria, així com els models de management, de direcció d'empresa i de negoci existents.

La Universitat Diego Portales i la Universitat Pompeu Fabra van començar a impartir aquest programa conjuntament l'any 2007 i ja s'han titulat més de 300 alumnes en aquest postgrau de doble titulació.