Presentació dels Plans d'Empresa de la 15a promoció de l’MBA part-time

El passat 12 d’abril els alumnes de la 15a promoció del programa MBA part-time van presentar els Plans d'Empresa a l'Auditori de la UPF Barcelona School of Management. Es van presentar quatre projectes:

• BUALÀ: Una aplicació online especialitzada en la gestió, comercialització i monetització de continguts digitals en format text, àudio, foto i vídeo.
  • BETWEEN BCN: Experiències a la ciutat per a passatgers en trànsit a l’aeroport de Barcelona. El servei permet conèixer llocs emblemàtics aprofitant escales de més de 4 hores.
  • ARTLOVER: Empresa de lloguer d’art que ofereix una àmplia varietat d’obres d’art de les galeries més prestigioses d’Espanya de forma ràpida, flexible i sense una gran inversió. És especialment idònia per a hotels i restaurants amb encant, apartaments exclusius, amants de l’art i tots aquells que valorin descobrir noves experiències.
  • PLAY SPACE BARCELONA: Llançament d’un centre tecnològic de la mà de Play Station a Barcelona amb perspectiva d’expandir-lo per tot Espanya. Jocs individuals, jocs en xarxa privada, campionats i competicions entre grups. Un lloc per a divertir-se i conèixer gent.