Masterclass inaugural de l'àrea de Periodisme amb Ferran Tarradellas

19 Octubre - 2017

L'àrea de Periodisme de la UPF Barcelona School of Management celebrarà el proper 25 d'octubre la primera masterclass de Periodisme del nou curs 2017-18 que impartirà, en aquesta ocasió, Ferran Tarradellas, director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.

La conferència es titularà "Comunicant Europa: Missió Impossible?" i analitzarà la relació entre periodistes, mitjans de comunicació i Comissió Europea.

Ferran Tarradellas és llicenciat en Periodisme (Universitat Pompeu Fabra, Barcelona) i Llicenciat en Història (especialitat en història moderna, Universitat de Barcelona). Actualment, és director de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona. Anteriorment va ser responsable del departament de Premsa Regional a la Representació de la Comissió Europea a Espanya i, Portaveu de Cooperació Internacional, Ajuda Humanitària i comunicació de Crisis a la CE. Portaveu de la Comissària Kristalina Georgieva.

La masterclass s'impartirà a les 19.00h a la Sala Polivalent (6a planta, Edifici Balmes) i s'adreça als estudiants dels màsters en periodisme que ofereix la UPF Barcelona School of Management:

Màster en Periodisme Cultural

Màster en Periodisme Polític Internacional