El Màster en Gestió de l’Esport es consolida entre els Top 10 Best Masters in Sports Management del món

El Màster en Gestió de l’Esport de la Barcelona School of Management ha estat reconegut pel Ranquing Eduniversal entre els Top 10 Best Masters in Sports Management de tot el món. Concretament, aquest programa dirigit pels directors acadèmics Carles Murillo i Pere Solanellas, ha obtingut per segon any consecutiu la vuitena posició, un reconeixement que referma la qualitat d’aquest Màster i l’esforç anual per oferir no sols els millors continguts sinó també per convidar els professionals més rellevants del moment i realitzar les visites a les instal·lacions i institucions esportives de primer nivell.  ‘Per nosaltres és un indicador que ho estem fent bé, no sols des de la vessant docent sinó també de satisfacció dels alumnes que tenen la possibilitat de trepitjar espais esportius com el complex de Can Ricart, el FC Barcelona, el CAR de Sant Cugat, el Circuit de Catalunya o Museu Olímpic de l'Esport, entre d’altres, i d’intercanviar impressions amb convidats d’honor en tallers de debat o seminaris, que atorguen també molt valor pràctic als nostres estudiants’, explica Carles Murillo.

L’interès pel sector de l’Esport és creixent i per això formar directius i personal qualificat amb capacitats empresarials per gestionar empreses i institucions esportives i entendre el mercat del sector esportiu es cada cop més important.  ‘Aquest màster el que pretén es dotar els assistents de competències transversals que els permetin no només gestionar empreses esportives sinó descobrir noves oportunitats en el sector’.

Les dades ho corroboren. El sector de l’Esport representa el 2,1% del PIB a Catalunya i genera al voltant de 45.000 llocs de treball i la demanda és creixent. Segons Murillo, el fet que cada cop hi ha més gent que practica l’esport i també que creixi l’interès de l’espectador, afavoreix el desenvolupament de la industria i els negocis relacionats amb l’esport. ‘Patrocinis, events esportius, suport a entitats o empreses esportives, tecnologies aplicades a l’esport… la dinàmica es creixent i demanda nous professionals capaços de respondre a les necessitats del mercat.