Marco Romeo, director del Màster universitari en Animación, dirigeix la serie infantil Noa&Max

La sèrie animada “Noa & Max”, participarà en el Festival Toon a Ville, festival d'animació de Barcelona  que té com a objectiu descobrir els nous camins de l'animació infantil. La sèrie es presentarà en la categoria “Encontre de Talents”, el proper 25 de juny a les 9.30 hores al Palau de la Virreina. Presentaran el projecte Sergio Marco, gerent d’Everis; Marco Romeo, director del Màster universitari en Animació i director de la sèrie; i Lorena Díaz Arrondo, ex-alumna del màster esmentat i directora creativa de “Noa & Max”. També han participat en la seva realització Guillermo Marco, co-director del màster i Patrícia Verdugo, alumna de l'actual edició del màster.
Així mateix, es projectarà els propers 22 i 23 de juny als Cinemes Verdi Park en el marc del cicle de cinema del festival.

Aquesta sèrie fomenta el talent innovador i l’aprenentatge per a la creativitat TIC entre els joves. Dirigida als joves de 10 a 14 anys,  compta amb el finançament de la Fundación Española para la Ciència y la Tecnologia (FECYT) i es presenta com un innovador projecte on s’han unit indústria, universitat i administració pública amb l’objectiu comú d’atendre un problema que, en darrer terme, afecta l’ocupabilitat dels joves.

Per a més informació, podeu veure el reportatge emès al programa Para Todos La 2 - Debate: Estudiar ciencias (minut 01:09)