Marc de Semir, nou director de comunicació corporativa de la Fundación Bertelsmann

Marc de Semir, màster de Comunicació Científica de l'UPF-IDEC 2000 i coordinador del mòdul de comunicació corporativa del mateix màster, s'acaba d'incorporar a la Fundació Bertelsmann com a director de comunicació corporativa. La Fundació busca promoure la incorporació dels joves al mercat laboral reduint la distància entre l'entorn de formació i educatiu i les empreses.

Aquests dos últims anys ha ocupat la direcció de comunicació corporativa i relacions institucionals de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Prèviament va ser responsable de comunicació de l'Institut Europeu de la Mediterrània, responsable de comunicació científica de la Fundació Obra Social "La Caixa" i director adjunt de la Barcelona Macula Foundation i director de comunicació de l'Institut de la Màcula i la Retina al Centre Mèdic Teknon. Durant més de deu anys, va ser director de comunicació corporativa i relacions internacionals del grup Hospital Clínic de Barcelona i l'Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer.