La UPF Barcelona School of Management col·labora amb la Marató de TV3

La UPF Barcelona School of Management se suma aquest any a la celebració de la Marató de TV3, dedicada a la recollida de fons per a la investigació de les malalties del cor. La UPF Barcelona School of Management participarà en el torneig de futbol per empreses, un event solidari consistent en una jornada esportiva que tindrà lloc a les instal·lacions de la Ciutat Esportiva Municipal Vall d'Hebron-Teixonera.

Concretament, La UPF Barcelona School of Management s’ha inscrit en el torneig de Futbol 7 amb un equip format per alumnes del Máster en Direcció i Gestió de l’Esport. En l’esdeveniment solidari participen nombroses empreses catalanes. L’equip de la UPF Barcelona School of Management haurà de competir amb els equips de les empreses Telefònica Movistar, Media Pro i CaixaBank, a la primera fase del torneig.

La jornada està organitzada per Aktivity Group. Tota la recaptació es destinarà a la marató de TV3 contra les malalties del cor.

La Marató de TV3 és un projecte solidari enfocat a obtenir recursos econòmics per a la investigació científica de malalties que, de moment, no tenen cura definitiva.