El Management esportiu, el Màrqueting i les Finances, especialitats de la Summer School 2017

• La UPF Barcelona School of Management presenta un programa intensiu d’estiu adreçat a estudiants internacionals recent graduats que volen estudiar a Barcelona
  • El programa, 100% en anglès, inclou continguts multidisciplinars perquè els alumnes facin una aproximació real a diferents especialitats

Té clar l’estudiant el camí a seguir quan es troba a les acaballes del seu grau? Té clar en què es vol especialitzar? O té dubtes? La UPF Barcelona School of Management impartirà en el mes de juliol un programa intensiu d’estiu, en el marc de la seva Summer School, amb assignatures multidisciplinars perquè joves estudiants recent graduats puguin aproximar-se a diferents especialitats i obtinguin les millors eines per enfocar el seu futur professional.

El curs de la Summer School tindrà una durada de quinze dies, del 3 al 18 de juliol, i es divideix en dos parts. La primera setmana, els estudiants comparteixen assignatures comunes d’un ampli ventall d’àrees de coneixement per introduir-se en diferents temàtiques com emprenedoria, tecnologia i creativitat, la innovació, tècniques de venda i negociació, operacions de negocis i e-Business, com pensar, dissenyar i explicar un bon projecte,  o fins i tot, analítica i Big data per adquirir competències per a la presa de decisions basades en l’anàlisi de les dades. La segona setmana, l’estudiant haurà d’escollir una de les tres branques d’especialització que ofereix l’escola:

• Management esportiu, on es tractaran aspectes com la gestió esportiva, l’economia del futbol, el funcionament dels mitjans de comunicació i esport i el patrocini esportiu.
  • Màrqueting i Comunicació, on l’alumne adquirirà eines per aprendre a organitzar plans de màrqueting, per la comercialització de productes en el món digital i la gestió de la marca.
  • El món de les Finances,  enfocat en l’anàlisi financera, la valoració corporativa i les inversions.

El programa acadèmic combinarà aquestes classes impartides al matí amb activitats lingüístiques i culturals a la tarda. S’han programat des de cursos d’idiomes a visites a diferents empreses referents de la ciutat de Barcelona com la fàbrica de Cerveses Moritz, la famosa cadena de moda Mango o el prestigiós Futbol Club Barcelona.  I és que, segons el ranking universitari TopUnivercity, la ciutat de Barcelona és la primera ciutat espanyola i la 23a del món escollida per anar estudiar. L’entorn, les empreses, la situació en el mapa, l’oferta lúdica i la cultura són els motius més valorats pels estudiants.

Totes les classes de la Summer School s’impartiran en anglès pels professors dels Masters of Science de la UPF Barcelona School of Management, amb la voluntat que els estudiants més joves descobreixin la seva passió professional.