Màster en Direcció i Gestió de l'Esport, número 1 al Ranking El Mundo

El Màster en Direcció i Gestió de l'Esport de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha aconseguit el 1er lloc en la categoria de màsters especialitzats seleccionats per la 7a edició del Ranking El Mundo 2009-2010 i publicat el dia 16 de juny a 250 MASTERS, un especial dedicat a la formació de postgrau.

La selecció s'ha realitzat d'acord a 26 criteris de qualitat basats en la demanda del programa, les avantatges a nivell de recursos humans que s'ofereixen als participants, el pla d'estudis, els resultats dels participants i els mitjans materials que posen a l'abast dels seus alumnes. Així mateix s'ha comptat amb l'opinió de més de 500 docents, empreses col·laboradores i antics alumnes.

El Màster en Direcció i Gestió de l'Esport arriba el proper octubre a la seva 5a edició i s'ha dissenyat per transmetre els coneixements bàsics per al desenvolupament amb èxit de llocs directius i de gestió en qualsevol de les institucions, clubs, entitats i empreses relacionades amb l'esport.