Màrqueting en cercadors en el món digital

La conferència d\'Arron Walter, ?Publishing findable content?, va inaugurar el passat 21 de setembre la jornada Marquèting en cercadors en el món digital, organitzada conjuntament per l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya i el Consolat General dels Estats Units a Barcelona.

Arron Walter va alertar del creixement exponencial de la taxa de publicació de contingut a Internet, fet que obliga a ajudar activament a la nostra audiència a cercar el contingut que busquen. La solució de Walter és publicar de manera més intel·ligent, per ser més accessibles als cercadors i així arribar més fàcilment al nostre públic objectiu.

La conferència va anar seguida d\'una taula rodona, moderada per Cristòfol Rovira, professor del Màster en Cercadors, en la qual professionals de diversos sectors van debatre sobre ?La optimització web en un entorn 2.0?:

Mónica Alonso, IDEC-Universitat Pompeu Fabra

Abraham Covelo, Atrapalo.com

Nando Llorella, megustaelturismo.es

Albert López, Softonic

La jornada va cloure a la tarda amb un taller de Search Engine Optimization a càrrec de professors del Màster en Cercadors de l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.