Los Condenados ha estat guardonada amb el Premi Gaudí a la millor pel·lícula en llengua no catalana

La pel·lícula Los Condenados d'Isaki Lacuesta, va aconseguir el Premi Gaudí a la millor pel·lícula en llengua no catalana, a la gala de lliurament d'aquests premis de l'Acadèmia del Cinema Català que va tenir lloc el passat 1 de febrer al Teatre Coliseum de Barcelona.

Los Condenados és un film iniciativa del Màster en Documental de Creació de l'IDEC-UPF, on han participat alumnes de la quarta edició del Màster. La pel·lícula, protagonitzada per l'actor Daniel Fanego, ha estat produïda per Benecé amb la producció associada de TV3 i la participació de Televisió Espanyola. Isaki Lacuesta fou alumne de la primera edició del màster al 1997 i des de llavors n'és professor i hi ha realitzat els seus dos primers documentals: Cravan vs.Cravan i La Leyenda del Tiempo.