Lliurament dels primers netbooks de suport a l'estudi

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha lliurat els primers netbooks de suport a l\'estudi a Mireia Porta Herreros, que cursarà el Màster en Direcció Financera i Contable de la Empresa, a Sergi Egea Sala, que cursarà el Programa de postgrau de Gestió d\'Empreses en la Indústria de la Música, i a Víctor Lloret Blackburn que cursarà el Programa de postgrau d\'Escriptura del Guió Televisiu per a Programes d\'Entreteniment i Humor.

El netbook s\'ofereix a tots aquells participants que es matriculin a un màster o postgrau abans del 30 de juny i té l\'objectiu d\'afavorir l\'ús de les tecnologies. Els futurs participants de màsters i postgraus del curs acadèmic 2009-2010 poden sumar-s\'hi durant tot el mes de juny.

Aquesta promoció del Netbook de suport a l\'estudi s\'emmarca dins el Programa d\'ajuts i serveis dirigit als participants del curs acadèmic 2009-2010, que es resumeix en tres punts:

1. Promoció Netbook o ADSL com a suport a l\'estudi.

2. Ajuts per canvi de residència: allotjament o assistència sanitària.

3. Oferta especial d\'Assegurança d\'Assistència Sanitària per als participants.

Amb aquesta iniciativa l\'IDEC vol donar la benvinguda als participants i fer-los costat en el nou procés d\'aprenentatge.