Lliurament de diplomes del Programa de postgrau de Propietat Industrial realitzat a Buenos Aires

El dia 23 de març va tenir lloc al Museo Metropolitano de Buenos Aires l?acte de lliurament de diplomes del curs de postgrau La Propiedad Industrial como Herramienta Estratégica, organitzat conjuntament per l?IDEC i l?Instituto de Propiedad Industrial (INPI) de l?Argentina i amb el patrocini de Novartis. L?acte va ser presidit pel president de l?INPI, Sr. Mario Aramburu, el president per a l?Amèrica Llatina de Novartis, Luis Villalba, i el director general de l?IDEC, Pau Verrié. Van assistir-hi la quasi totalitat del 41 graduats, així com els professors i els tècnics de l?INPI, entre els quals Graciela Adán, coordinadora de l?Àrea de Relacions Internacionals i Institucionals de l?INPI, i Juan Miguel Thurburn, director d?Assumptes Corporatius de Novartis Argentina, i els responsables de la delegació a l?Argentina de l?IDEC. Per part de la Universitat Pompeu Fabra el programa va ser dirigit per la professora Paz Soler i impartit pels professors Montiano Monteagudo de la UPF, Alberto Casado, de l?Oficina para la Armonización del Mercado Interior de la Unión Europea (OAMI), i ella mateixa.

Tant l?ambient general de l?acte com les intervencions dels representants de les tres institucions van manifestar la satisfacció generalitzada pel desenvolupament del programa i els resultats obtinguts i l?acord de totes les institucions per impulsar-ne la segona edició durant l?any 2007.