Lliurament de Diplomes del Postgrau de Comunicació Científica, Mèdica I Ambiental

El passat 1 de desembre, coincidint amb la celebració de la Copa de Cap d'Any que organitza la Delegació de l' IDEC a Buenos Aires, es va dur a terme l'acte de lliurament de diplomes de la segona edició del Programa de postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental. Els 34 titulats d'aquesta edició van rebre els seus títols de mà dels representants de les institucions coorganitzadores del programa a Argentina, el Dr. Fernando Goldbaum, per la Fundación Instituto Leloir, Carlos de Elía per Todo Noticias - Grupo Clarín i el Sr. Pau Verrié per l' IDEC, en presència dels representants de les empreses i entitats patrocinadores del programa, el Dr. Guillermo Jaim Echeverry, president de la Fundación Carolina de Argentina, Martin Etchevers, gerent de Comunicacions Externes de Grupo Clarín, Jim Harrold, president de Novartis Argentina i Jorge Pérez Alati, president del Consell Assessor de l' IDEC a Argentina.

El mateix dia l'Ex-President de la Generalitat de Catalunya, Sr. Pasqual Maragall, va visitar les instal·lacions de l'IDEC a Buenos Aires i va saludar als membres de la Junta de l'Associació d'Antics Alumnes i al delegat de l'IDEC a Argentina.

Veure vídeo 1

Veure vídeo 2