Lliurament de Diplomes de la 3a. edició del Programa de postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (Argentina)

El passat 7 de desembre es va celebrar l'acte de lliurament de diplomes de la tercera edició del Programa de Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (Argentina).

Els 34 titulats d'aquesta edició van rebre els seus títols de mans dels representants de les institucions coorganitzadores del programa a l'Argentina, el Dr. José Lino S. Barañao, Ministre de Ciència, Tecnologia i Innovació Productiva de la Nació; Daniel Vitali, representant del IDEC-Universidad Pompeu Fabra a l'Argentina; Fernando Goldbaum, Director Executiu de la Fundación Instituto Leloir; Guillermo Jaim Echeverry, President de la Fundación Carolina de Argentina; i Jim Harold, President de Laboratorios Novartis de Argentina.

A l'acte va participar el Delegat de la Generalitat de Catalunya a l'Argentina, el Sr. Jordi Font, a més de representants d'institucions i empreses vinculades a l'IDEC-UPF a l'Argentina.

Al finalitzar l'acte, el President de l'Associació d'Antics Alumnes, Rafael Acevedo, va dirigir unes paraules als graduats del programa invitant-los a incorporar-se a l'Associació i participar activament en la mateixa.

Visualitza el vídeo del lliurament de diplomes publicat a TN Ciencia: