Lliurament de diplomes a Andorra

El 30 de juny a la sala d'actes del Banc Internacional Banca Mora (BIBM) d'Andorra la Vella, el cap de govern d'Andorra, Jaume Bartomeu, va presidir l'acte de lliurament dels diplomes del Curs d'Actualització de Fonaments Immobiliaris i Urbanístics de l'Edificació, dirigit per Josep Santdiumenge, professor de la UPF.

Ángela de la Cruz Mera, sotsdirectora general d'Urbanisme del Ministeri d'Habitatge del govern espanyol, va pronunciar la conferència titulada ?Els sistemes urbanístics comparats a Espanya".

El cap de govern andorrà va emfatitzar la capacitat de col·laboració interuniversitària del curs, organitzat per la Universitat d'Andorra juntament amb l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, l'AGIA i el BIBM. Jaume Bartomeu va presentar aquesta col·laboració i la participació d'estaments professionals (AGIA), financers (BIBM) i de l'administració pública d'Andorra, com un model per seguir, especialment en la situació econòmica actual.