Llançament de Quorum, el monogràfic de la Barcelona School of Management i l’IDEC

La Fundació Privada Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra, en la qual s’integren la Barcelona School of Management i l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha llançat el primer número de l’espai monogràfic Quorum. Des d’aquest mes de juliol, i de forma trimestral, es pot accedir al monogràfic online que en el seu primer número analitza la formació des de diferents punts de vista.

Les diferents personalitats del món acadèmic i alumnes que opinen sobre la formació són:

• Jaume Casals, rector de la Universitat Pompeu Fabra.
  • Daniel Serra, director acadèmic, Fundació Privada Institut d'Educació Contínua. Director de l'MSc in Management, Barcelona School of Management.
  • Xavier Puig, director programes de Banca i Finances, Barcelona School of Management
  • Dani Sánchez-Crespo, director del Màster en Creació de Videojocs, IDEC-UPF. Director general i cofundador, Novarama.
  • Jordi Balló, director del Màster en Documental de Creació, IDEC-UPF.
  • Pablo Furnari, director executiu, Fundació Gas Natural Fenosa (Argentina), Programa Primera Exportació.
  • Silvia Becerra, becada Talent del Màster en Direcció i Gestió de l’Esport 2013, Barcelona School of Management.

La directora general de la Fundació Privada Institut d’Educació Contínua, Carme Martinell, participa al monogràfic a través de la secció L’Apunt.

Quorum és un espai dedicat a la diversitat d’opinions de diferents personalitats del món acadèmic i alumnes entorn d'un mateix tema i de forma periòdica. Un espai per raonar i enraonar.