Llançament dels Programes d'Actualització Professional de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra

La constant i ràpida evolució de l'activitat professional que desenvolupem i, en especial, els avenços tecnològics que comporta, fan cada vegada més necessari un reciclatge continu de coneixements en tots els àmbits i nivells de l'organització. S'apliquen noves solucions en forma de nous models de negoci i noves tecnologies, i això fa imprescindible que els professionals, si no es volen quedar enrere, s'hagin de formar contínuament.

Els Programes d'Actualització Professional de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ofereixen als professionals aquesta oportunitat per actualitzar-se o adquirir coneixements nous, a banda de constituir un espai de comunicació i intercanvi d'experiències entre professionals del mateix sector.

El programa es materialitza principalment en quatre línies:

Comunicació i Periodisme. Cursos dirigits a professionals del periodisme per oferir-los les eines necessàries per afrontar noves tasques ?en la redacció del periodista multimèdia i de les redaccions integrades? així com afrontar nous temes.

Publicitat i Reputació Corporativa. Formació destinada a professionals de la comunicació corporativa amb la idea comuna de la comunicació de 360° en un món global.

Comunicació en Mitjans Audiovisuals. Programes formatius dirigits al món audiovisual i orientats a explorar noves possibilitats de gèneres, formats i públics.

Gestió de la Informació i Telecomunicacions. Cursos l'objectiu dels quals és oferir formació específica en xarxes i serveis telemàtics.

En definitiva, un ampli i variat ventall de programes perquè el professional pugui escollir entre diferents línies de formació.

Per conèixer els programes que s'ofereixen, feu un clic aquí.