Llançament de la tercera edició del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

Gràcies a l'èxit de les primeres dues edicions d'aquest programa, la col·laboració de la Fundación Instituto Leloir i Todo Noticias i el patrocini de la Fundación Carolina Argentina, Fundación Noble i Novartis Argentina, es llança oficialment la tercera edició del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

El programa s'impartirà a Argentina, entre els mesos de març i juliol 2010, en modalitat semipresencial permetent així la incorporació al programa de participants procedents de fora de la ciutat de Buenos Aires.

Com a suport al llançament del postgrau el canal Todo Noticias d'Argentina, a través del programa TN Ciencia, va convidar al Daniel Vitalli, representant legal de l'IDEC-UPF a Argentina, per parlar d'aquesta nova edició.