Llançament cursos d'especialització perfeccionament de Microsoft Windows Server, Linux, Aplicacions Web, iPhone

Llançament cursos d'especialització de Microsoft Windows Server, Linux, Aplicacions Web, iPhone

Durant el mes de febrer l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra ofereix la primera edició dels cursos d'especialització de Microsoft Windows Server, Linux, Aplicacions Web, iPhone, que són els cursos dels principals fabricants IT líders al mercat. Aquests programes tenen l'objectiu d'oferir formació especifica en xarxes i serveis telemàtics.

Tots ells estan dirigits pel Dr. Miquel Oliver, professor titular de la Universitat Pompeu Fabra. Àrea de coneixement: Enginyeria Telemàtica.

Per a més informació no dubteu en assistir a les sessions informatives del 20 de gener, confirmeu l'assistència:

Curs de perfeccionament de Administració de servidors Microsoft Windows Server 2008

Curs de perfeccionament de Programació d'Aplicacions Web amb Visual C# 2008 - .NET Framework 3.5

Curs de perfeccionament de Administració de Sistemes Linux

Curs de perfeccionament de Programació d'aplicacions per iPhone/iPad d'Apple