L'Institut de Lingüística Aplicada de la UPF desenvolupa un projecte d'assessorament online sobre la pronúncia dels mots catalans

El passat 28 d'octubre es va presentar el projecte reSOLC-mitjans.CAT, un projecte d'assessorament online sobre la pronúncia dels mots catalans, desenvolupat pel Laboratori de Tecnologies Lingüístiques de l'Institut de Lingüística Aplicada de la Universitat Pompeu Fabra. Aquest projecte ha comptat amb el suport del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació.

A l'acte de presentació van participar el conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya, Joan Manuel Tresserras; el president de l'IEC, Salvador Giner; la directora de l'IULA, Mercè Lorente, i el director del Laboratori de Tecnologies Lingüístiques de l'IULA, Lluís De Yzaguirre.

Poden veure el vídeo de presentació aquí.

L'Institut de Lingüística Aplicada col·labora amb l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra en l'organització de diferents màsters i programes de postgrau en l'àmbit de la lingüística forense. Més informació: Màster en Lingüística Forense.