L'IDEC signa nous acords de col·laboració amb universitats d'Amèrica Llatina

En els darrers mesos l?IDEC-Universitat Pompeu Fabra ha subscrit acords amb prestigioses universitats d?Amèrica Llatina per a la posada en marxa de nous programes de doble titulació.

Fruit de l?acord al qual es va arribar el passat mes d?abril entre l?IDEC i la Facultat d?Economia i Empresa de la Universitat Diego Portales (UDP) de Xile, el mes de juny es va iniciar a Santiago de Xile l?MBA Executive Part time UDP-UPF. El programa compta amb sessions presencials a Santiago i a Barcelona i amplia la línia de col·laboració iniciada amb la UDP a través del màster internacional en Comunicació i continuada amb la primera edició del màster en Edició.

A Lima (Perú), el 3 de juliol, el rector de la Universitat Pompeu Fabra, Josep Joan Moreso, i la rectora de la Universitat del Pacífic, Carmen Rosa Graham, van signar un conveni per posar en marxa el màster en Negocis Internacionals. International Business. Especialització en Negocis amb Amèrica Llatina i Europa que reforça la col·laboració entre les dues universitats. Aquest programa de doble grau està dirigit per Carles Murillo i Alejandro Flores i s?impartirà en modalitat semipresencial amb sessions presencials a Lima i a Barcelona.

El 7 de juliol a Bogotà (Colòmbia) el rector de la Universitat Pompeu Fabra, Josep Joan Moreso, i el rector de la Universitat EAN, Jorge Enrique Silva, van signar un conveni per a la posada en marxa del programa de doble titulació del màster en Traducció Cientificotècnica que s?impartirà a la seu de l?EAN a Bogotà a partir de l?any 2008, sota la direcció dels professors de la UPF José Chabás i Javier Mas.

A més, durant el mes de juliol va finalitzar la tercera edició del màster en Banca i Finances organitzat entre l?Institut Tecnològic de Monterrey-Campus Ciutat de Mèxic (Mèxic) i l?IDEC, el darrer mòdul del qual es va impartir a la seu de l?IDEC a Barcelona. La quarta edició del màster es va iniciar el mateix juliol a Barcelona.

Per últim, a finals de juny, a la seu de la Universitat Pompeu Fabra a Barcelona els rectors Moisés Tacle i Josep Joan Moreso van signar el conveni marc entre l?Escola Superior Politècnica del Litoral (ESPOL) de l?Equador i la Universitat Pompeu Fabra, que posa les bases per a futures col·laboracions entre ambdues institucions en l?àmbit del postgrau i de l?educació contínua.