L'IDEC s'adhereix a la iniciativa PRME

L\'IDEC s\'ha adherit a la iniciativa Principles for Responsible Management Education (PRME), impulsada, entre d\'altres institucions, per l\'European Foundation for Management Development (EFMD), organització a la què l\'IDEC forma part.

Com a suport a la iniciativa, els passats dies 4 i 5 de desembre el director general de l\'IDEC, Pau Verrié, va participar a la seu de les Nacions Unides a Nova York al 1st Global Forum for Responsible Management Education. El secretari general de la ONU, Ban Ki-Moon, va participar a la ceremonia de clausura de l\'esdeveniment, que va servir per compartir experiències sobre aquest projecte i sobre com les escoles de negoci estan adoptant aquests principis.

Els principis PRME pretenen establir un procés de millora contínua entre les escoles de negoci per tal de desenvolupar una nova generació de líders de negoci capaços de gestionar els reptes complexos a què els negocis i la societat s\'enfronten en el segle XXI. Les institucions que s\'adhereixen al PRME tenen el compromís d\'aplicar aquests principis als programes que imparteixen i d\'elaborar un informe anual que reflecteixi les activitats que es duen a terme en aquest sentit. Donar suport a una iniciativa com aquesta i participar-hi des dels seus inicis reforça el paper que la UPF i l\'IDEC tenen en el món acadèmic.